Sdělení Úřadu pro ochranu hospodářské soutěže

David Kuzela david na kuzela.cz
Neděle Březen 17 15:43:36 CET 2002

Zdenek Pytela:
> 	V tom, že je to nezákonné. To je ten vázaný prodej.

Muzu se zeptat, kde je vazany prodej zakazany? Zkusil jsem tohle souslovi
najit ve vsech pravnich predpisech a bezuspesne -- nejvice se tomu blizi
Zakon 143/2001 o ochraně hospodářské soutěže, ktery rika v §3 odst. 2:

  Z dohod zakázaných podle odstavce 1 jsou zakázány zejména dohody, které
  vedou nebo mohou vést k narušení hospodářské soutěže proto, že obsahují
  ujednání o

  d) tom, že uzavření smlouvy bude vázáno na přijetí dalšího plnění, které
  věcně ani podle obchodních zvyklostí a zásad poctivého obchodního styku
  s předmětem smlouvy nesouvisí,

Coz tahle situace IMHO nenaplnuje -- rekl bych, ze > 90 % pocitacu se proda
s predistalovanym SW (casto nejen OS), ale nejsem pravnik.

--
                                                David Kuzela
-=[david na kuzela.cz]=-=[ICQ][24470559]=-=[http://penguin.cz/~dawyd]=-