rozpoznani UDMA

Neděle Březen 17 20:41:46 CET 2002

On Fri, Mar 15, 2002 at 09:05:37PM +0100, Martin Plechacek wrote:

> tak tady neco nehraje:
> # ls -l /dev/hdc
> ls: /dev/hdc: No such file or directory

> kdyz to zadam tak na to nemam zadnou reakci, jen novy radek... (?!?)
> normalne mam hdc namountovane a pouzivam ho jako cdrom2

To znamena, ze jadro tu cdrom nenasiel, minimalne ju neoznacil ako hdc.
Skontroloval by som hdd a pripadne by som sa pozrel do /etc/fstab ako je
cdrom2 definovane.

grep cdrom2 /etc/fstab

Windows&Office jsou jako droga. Krasny a prijemny prvni dojem,
zvyknes si a nemuzes uz bez nich zit.
A pak zacnou prichazet vedlejsi ucinky ...