Cteni dat pres lapling

Matej Cepl ceplma00 na yahoo.com
Pondělí Březen 18 01:43:02 CET 2002

On Fri, Mar 15, 2002 at 10:23:51AM +0000, Pavel Machek wrote:
> Ale nebude to nijak jednoduchy... Zacal bych ctenim jadra,
> kolem parportu.

Obdoba LapLinku pro Linux byla můj problém asi
před rokem, když jsem měl notebook (s Win 3.11) bez diskety a bez
síťovky a nakonec jsem to vyřešil tak, že mi Christian Ghisler
(autor Windows Commanderu) poslal maličkatý Linuxový program,
který fungoval jako server pro WinCmd (i se zdrojákem v Pascalu
- 33k). Když jsem ho prosil, aby mi povolil ten program šířit,
tak se dlouho nic nestalo a nakonec mi odpověděl, že dělá Windows
Commander (nebo jak se to bude jmenovat) pro Linux, takže ať to
nedělám. Po diskusi v této grupě jsem se na něj obrátil ještě
jednou a tentokrát mi to povolil (viz přiložený dopis).

Poslal jsem tedy ten zdroják Jirkovi P (nenašel jsem teď plné
jméno), ale zároveň jsem ho vystavil na
http://www.volny.cz/cepls/cizi/LPTLinux.zip, takže kdybyste měl
někdo náladu se s tím poprat a převést do rozumného Céčkového
prográmku, bylo by to moc príma (bohužel, já jsem jenom právník
:-) a jako takový sice rád vyjednávám s cizími lidmi, ale
programování na portech v Linuxu po mě nikdo chtít nemůže).

	Hezký den

		Matěj Cepl

--
Matej Cepl, ceplma00 na yahoo.com
138 Highland Ave. #10, Somerville, Ma 02143, (617) 623-1488

All parts should go together without forcing. You must remember
that the parts you are reassembling were disassembled by you.
Therefore, if you can't get them together again, there must be a
reason. By all means, do not use a hammer.
	-- IBM maintenance manual, 1925