Hard disk větší 33GB

David Jez dave.jez na seznam.cz
Pondělí Březen 18 09:32:54 CET 2002

On Thu, Mar 14, 2002 at 05:09:11PM +0100, kargee wrote:
> On ho přirozeně najde, jenže pouze do velikosti 33GB.
  Co je to za jatro a co vyplyvne za hlasky? Jestli neco ve smyslu ze native
CHS, using CHS, tak staci oddelat legracni jumper opjmenovany AC, nebo
obdobne (alternate capacity).
  btw. to jsou problemy, ja jsem jel v patek na 386DX/40 s Goldstar radicem
a mel sem tam poveseny 20GB maxtor a linux to uchodil, dokonce jsem rozjel
i mkisofs a udelal isoimage, jen pak nebylo moc pameti pro cdrecord, takze
si musim sehnat vetsi pamet nebo mu nejak zcenzurovat buffer... ;)
  Prenosova rychlost v mc 180 kB/sec., takze to muze byt o trochu vice a to uz
na 1x paleni staci.

  David "Dave" Jez                Brno, CZ, Europe
 E-mail: dave.jez na seznam.cz
PGP key: finger xjezda00 na fest.stud.fee.vutbr.cz