Kdy bude StarOffice|OpenOffice mene narocnejsi na pamet?

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pondělí Březen 18 10:31:15 CET 2002

On Sun, 17 Mar 2002, Martin Kamin wrote:

> Dobry den,
>
> mate nekdo informace o %SUBJ? S upgrade z 5.2 na X.X cekam hlavne kvuli
> potrebe pameti -- StarOffice 5.2 mi ted bere 71 MB pameti... Netusite
> jake jsou plany se OpenOffice a jejim pripadnem rozdeleni na
> samostatnejsi casti: editor, malovatko, tabulkovy kalkulator ????

Ano, datum znam, bude to presne 1. dubna.

Tato a podobne uvahy me vazne nekdy dokazi "potesit". To ze Word a Excel
zabira dohromady trebas jeste vice, to nikoho ani moc nezajima, protoze to
nejde tak dobre zjistit, takze si radeji koupi pamet. Jenze u Linuxu
chteji na P120 s 32 MB pameti aby to vsechno bezelo nejlepe stejne
rychle.
V bledemodrem jsem neco zazil v pripade serveru, clovek chtel na stare
sunce s Linuxem 1000 a jednu vec, ale kdyz tam meli nakonec prijit NT, tak
nelitoval tam dat dvouprocesorovou masinu, protze pry mu to doporucil
obchodnik.

Ani nejak nechapu souvislost s tim, kolik zabiraji aplikace v pameti v
pomeru s tim, co s nima jde provadet. Jestli muzete otevrit vsechny
potrebne dokumenty, provadet potrebne zmeny, pripadne to vsechno
vytisknout, tak to je preci smyslem techto programu, k praci postacuji a
nezajima me, kolik zabiraji v pameti.

Pokud to doctete az sem tak jenom pro jistotu dodam, ze to datum je
samozrejme april, protoze nic podobneho nikdo neslibil.

R.V.