email client pod X-win

petr.podrabsky na cz.abb.com petr.podrabsky na cz.abb.com
Pondělí Březen 18 10:36:53 CET 2002

Chtel jsem se zeptat, zda existuje pod X-y emailovy klient, ktery umoznuje
odesilat zpravy z vice nez jedne adresy a umi kvuli qmailu format ./Mailbox
nebo ./Maildir/. Jak jsem se dival, treba kmail nebo balsa lze nastavit,
aby odesilal zpravy pouze z jedne adresy. Jinak by musel klienta nastavit
na jinou odesilaci adresu. Jelikoz mam vic, jak jeden ucet, potreboval bych
nastavit klienta, aby umel odeslat email z vice nez jednoho uctu. Existuje
klient, ktery takove pozadavky splnuje? Diky za informace.

Petr