Virtualni SSL-servery APACHE

Pavel Vrzal vrzal na unimontex.cz
Pondělí Březen 18 10:41:56 CET 2002

-----Original Message-----
From: Pavel Rauš [mailto:rqs na cmail.cz]
Sent: Monday, March 18, 2002 10:34 AM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: Re[2]: Virtualni SSL-servery APACHE

> Soucasti certifikatu je i jmeno serveru, pro ktery plati.
>
> Klient se spoji, server mu na zaklade IP kterou chce, posle prvni
> certifikat, ktery najde. V tomto certifikatu je napsano, ze patri
> serveru X. Pokud uzivatel nepristupuje na server, ktery je prvni v
> konfiguraci Apache, dostane vlastne spatny certifikat, kde nesouhlasi
> udaj o serveru.
>
> Neni to prekladem, je to tim, ze jmeno serveru je soucasti certifikatu
> a posila se certifikat jineho serveru, nez chce klient.

A reseni vaseho problemu je nasledujici :
bud kazdy ssl web hodite na jiny port, nebo kazdemu ssl webu date vlastni IP
Jine moznosti nejsou.
P.R.

Mohu dat kazdemu virtualnimu serveru dalsi virtualni IP-adresu. Adresni
prostor u providera mame dostatecny, ale pobezi s touto konfiguraci APACHE,
kde bude 5 virt.serveru s 5-ti adresami??
Tzn. pro kadzdou directivu <Virtual server1 NOVA IP-adresa>, <Virtual
server2 NOVA IP-adresa+1>...??
P.V.