email client pod X-win

petr.podrabsky na cz.abb.com petr.podrabsky na cz.abb.com
Pondělí Březen 18 11:19:32 CET 2002

Uz vidim, ze jsem sem neco napsal bez radneho prozkoumani programu. Sypu si
popel na hlavu.

Diky za informaci.

Petr

> Chtel jsem se zeptat, zda existuje pod X-y emailovy klient, ktery
umoznuje
> odesilat zpravy z vice nez jedne adresy a umi kvuli qmailu format
> ./Mailbox nebo ./Maildir/. Jak jsem se dival, treba kmail nebo balsa lze
> nastavit, aby odesilal zpravy pouze z jedne adresy.

To jste se asi dival spatne, protoze ja v Kmailu pri odesilani mailu vidim
volbu `identita', do ktere jsem si v nastaveni vyplnil par svych adres,
ktere pouzivam.