Kdy bude StarOffice|OpenOffice mene narocnejsi na pamet?

ktunka ktunka2 na zsprazska.oknet.cz
Pondělí Březen 18 11:58:58 CET 2002

> Ano, datum znam, bude to presne 1. dubna.
>
> Tato a podobne uvahy me vazne nekdy dokazi "potesit". To ze Word a Excel
> zabira dohromady trebas jeste vice, to nikoho ani moc nezajima, protoze to
> nejde tak dobre zjistit, takze si radeji koupi pamet. Jenze u Linuxu
> chteji na P120 s 32 MB pameti aby to vsechno bezelo nejlepe stejne
> rychle.
Bohuzel se mi situace s nenazranymi aplikacemi pro linux zda take
cim dal horsi.
Ve skole na stejnem pocitaci bezi Windows NT 4.0 + MSIE 5 + 602proPC
velmi prijatelne (Pentium 120 MHz + 32 MB).
Pod linuxem Mozillu spustim, ale neni pouzitelna, spusteni SO 5.1
trva nekolik minut, SO 5.2... Nevim, zda je Vase rozhorceni na miste.
Kdyz jsem s linuxem zacinal, obdivoval jsem na nem prave jeho
sviznost a HW nenarocnost. Ted se musim vyvarovat vsech moznych
molochu typu KDE, Gnome, Mozilla, StarOffice... Pod Windows NT
podobne problemy nemam.
Takze nejaka optimalizace by nas, kteri jsme nuceni pracovat
na slabsich strojich, velmi potesila.
Na prikladu MS produktu je videt, ze to technicky mozne je.

--
Kamil Tunka