Kdy bude StarOffice|OpenOffice mene narocnejsi na pamet?

Marek Przeczek marek.przeczek na st.ms.mff.cuni.cz
Pondělí Březen 18 11:40:00 CET 2002

Cejka Rudolf wrote:

> Dost podstatny problem je ovsem v tom, ze na P120 (presneji na procesoru
> typu 486 AMD5x86 na 133 MHz - tj. vyssi frekvence, ale pomalejsi pristup
> k pameti) s 32 MB RAM (pozdeji zvyseno na 56 MB RAM) muzu ve Win98 i s
> Wordem a Excelem napsat zcela bez problemu desetistrankovy clanek na
> konferenci. Na stejnem HW si s Linuxem/FreeBSD a Mozillou nebo StarOffice
> ani neskrtnu. I Netscape je proti Exploreru na stejnem HW naproste
> utrpeni. A situace se u Unixu vyrazne nezmenila ani po rozsireni na tech
> 56 MB RAM, takze me zase dokazou "potesit" tyto argumenty.

:-)

ne vazne, ja pouzivam openoffice a nemam problem, je mi taky celkem jedno,
kolik zabiraji, pokud delaji, co maji

navic podle schopnosti pocitace volim typy aplikaci, ktere provozuji -
budme realisti, ze ? sice se da vsude mozne usetrit a zvysit vykon, ale
nejde to do nekonecna...

marek