hp omnibook XE3 a int. sietova karta

Cigas Marian hw1 na AURUS.SK
Pondělí Březen 18 12:17:25 CET 2002

Mam problem s internou sietovou kartou v notebooku HP Omnibook XE3.

Nainstalovany mam RH 7.1.

S jadrom 2.4.2-2 (povodne jadro) mi sietovka chodi s modulom e100.o (intel
EtherExpressPro).
Ked tam vsak pouzijem jadro 2.4.6, ktore potrebujem pre chod jedneho
programu, sietovu kartu nemozem rozchodit. Hlavny problem je asi v tom, ze
to jadro neobsahuje subory e100.c a e100.h, takze pri kompilacii mi sa
nevytvory modul e100.o (ked pouzijem hotovy modul z jadra 2.4.2-2, ten mi
samozrejme nechodi.) Je mozne pouzit subory e100.c a e100.h z jadra 2.4.2-2
a akym sposobom ich mozem skompilovat na modul pre jadro 2.4.6?

dakujem
maro