Sd?leni U?adu pro ochranu hospoda?skesout??e (dlhsie)

Dusan Malik malik na education.gov.sk
Pondělí Březen 18 12:36:54 CET 2002

At 10:41 18. 3. 2002 +0100, you wrote:

>  Co se tyka te debaty o danovem aspektu prodeje softu tak asi dost.
>  IMHO tu asi vsichni chapou pojem trzni ekonomika... (jen mne zajimalo
>  jak je soft zpoplatnen a to jsem se dozvedel).

> vsetci

Nie kazdy. Dokonca ani zakon. Neviem preco, ale napr. v pripade auta ide iba
  o neopravnene pouzivanie cudzej veci.

Len tak naokraj. Ak by som niekomu ukradol fyzicky manzelku s umyslom
mu ju neskor vratit a urcity cas som ju pouzival, islo by o trestny
cin unosu a pod. , alebo iba o neopravnene pouzivanie ......O;)))

Malik