Script

Pondělí Březen 18 14:11:16 CET 2002

On Sun, 17 Mar 2002, MUDr. Vítězslav Podivínský wrote:

> No to tez, na to aplikoval opet vmware-config.pl, a nic neobjevil...
> Takze jsem ted ve slepe ulicce.
> Proto ten dotaz, jinak bych se neptal.

Bohuzel se najde dost lidi, kteri se zeptaji, i kdyz zdaleka v koncich
nejsou. Balik od verze 3 ted nemuzu nejak najit (jeste jsem ho
nenainstaloval), ale ve verzi 2 se not_configured vytvarelo, kdyz
se nepovedlo "vmware start". Takze vmware zastavte, smazte not_configured,
a pak ho znovu nastartujte a dobre sledujte, co to napise, resp. co se
napise do logu. Pripadne muzete startovaci skript spustit pres sh -x
a divat se primo na vykonavane prikazy. V neposledni rade se muzete se
svym problemem obratit vyrobce, jiste mate koupenou licenci, ze ano? ;)

P.S. To, ze se ne uplne dobre vytvori linky v /etc/rc.d resp. rc*.d, je
sice pravda, ale moc neverim tomu, ze by to melo nejaky zasadni vliv,
protoze neni duvod, proc by neprovedeny korektni shutdown mel znemoznit
opetovny start.