Doba formatovani

Michal Špaček skim na deltaes.cz
Pondělí Březen 18 15:17:05 CET 2002

On Mon, Mar 18, 2002 at 02:46:44PM +0100, Pavel Kankovsky wrote:
> Neni. Aspon pokud jste nespustil kontrolu na vadne bloky. Pak by to
> mozna i tak dlouho mohlo trvat...i kdyz asi ani to ne, protoze jedno
> gigo by to nemelo zkoumat tak dlouho.
No nemela by.  Kdyz jsem naposledy instaloval RedHat {tim nerikam, ze
to muselo byt tim} - asi pred 4 mesici, tak jsem spustil kontrolu na
vadne bloky {asi blbe ze?}. A trvalo to pul dne. To jsem uz nevydrzel
a restartnul to.  Konfigurace: 2GB hdd scsi.
Myslim, ze bych se asi nedockal.

skim
  Michal "sKim" Spacek         	Brno, CZ, Europe
 E-mail: skim na deltaes.com
    icq: 66962942		user: debian, TeX