Script

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pondělí Březen 18 17:00:14 CET 2002

Dne po 18. březen 2002 08:17 jste napsal(a):
> No jak jsem u sebe zjistil pri tomto problemu, chyba byla v instal
> skriptech v RPM , neudelali link v rc.0 a rc.6, to znamena, ze pri vypnuti
> nebyl spravne ukoncen a po restartu se tam ten soubor objevil.
> Pomohlo service vmware "stop|start". Uz si to presne nepamatuji, bylo to
> tak pre tremi mesici a ted ho uz na kompu nemam.
>
> 	Petr Lascak

Moc diky, jak jsem vypozoroval, je to tak!
Tim myslim, ze se soubor objevi po ukonceni VMware!
Diky, vyzkousim a dam vedet!

--
Daktari
SuSE Linux 7.3 CZ

MUDr. Vítězslav Podivínský            podivinsky na unet.cz
Za Moštěním 221                              www.podivinsky.cz
57001 Litomyšl                                +420(464)618355
Czech Republic                               +420(604)231785
                                ICQ: 38405650