NTPD - nastaveni casu

Kilian Igor igor.kilian na infogas.sk
Pondělí Březen 18 17:03:06 CET 2002

Problemov moze byt vela.

Na masine kde mate spusteny ntpd sa pozrite:
- do logov co hlasi, ci je spusteny ntpd v poriadku
- skontrolujte ci nahodou nemate spusteny paketovy
  filter (ipchains)
- otestujte samotny ntpd (pomocou ntpq)

Ak je ntpd v pohode, tak potom vyskusajte este raz
ntpdate z masiny co chcete. Ak to opat nejde hladajte
problem na klientovy (napr. paketovy filter a pod.).
Mozete vyskusat z klienta pomocou nmap ci mate otvoreny
port tcp/udp 123 (na nom bezi ntp).

Igor