LILO vs 2xOS vs 2 xHDD

MUDr. Vítězslav Podivínský daktari.podivinsky na unet.cz
Pondělí Březen 18 19:32:52 CET 2002

Dne po 18. březen 2002 17:55 jste napsal(a):
> Ahoj,
> mam 2 disky, na prvnim (master) mam Linux, na druhem Windows
>
> Linux mam na /dev/hda1,
> Win na /dev/hdb1
>
> v lilo.conf je:
> -------
>  other = /dev/hdb1
>                label = windows
> -------
>
> bootovani do linuxu funguje, ale kdyz si pri bootovani v LILU zvolim
> "windows", tak se to sekne a mam vypsane jenom "LI"
> proc mi Win z druheho disku nechcou nabootovat? (kdyz dam jako master ten s
> [...]

Jake Windows pouzivate?
Pokud W-XP nebo W-2k, pak je daleko jednoduzsi pouzit ntldr a do boot.ini
napsat radku:
C:\bootsec.lin=Linux(jmeno)
Pricemz bootsec.lin vytvorite:
1. spuste jako root ( v konzoli su -) prikaz lilo
2. pak spuste dd if=/dev/hdX of=bootsec.lin bs=512 count=1, pricemz hdX je
treba hda, tedy ten HDD, kde mate linux
3 zkopirujte bootsec.lin z korene linuxu do korene C:\, tedz tam, kde je
ntldr a boot.ini.
Pak nebudete mit problemy s LILO.
Jinak: LI znamena: neodpovidajici geometrie disku nebo zmena v /boot/boot.b=
tedy zkontrolujte si to tam!

--
Daktari
SuSE Linux 7.3 CZ

MUDr. Vítězslav Podivínský            podivinsky na unet.cz
Za Moštěním 221                              www.podivinsky.cz
57001 Litomyšl                                +420(464)618355
Czech Republic                               +420(604)231785
                                ICQ: 38405650