Sifrovani disku (Re: Jak TOTALNE vymazat disk?)

Pavel XPJ Jisl pavel na cetoraz.info
Neděle Březen 17 21:20:50 CET 2002

Zdravim,

  tak samozřejmě to existuje :) Kdysi dávno (rok tak 1993, 1994) jsem vyhrál
věcičku, která se jmenuje "Security Card", která se zasunuje do ISA slotu a
umožňuje na úrovni BIOSu zamezit přístup k určitým diskům, kódovat data na
nich...

  V případě zájmu mohu poskytnout :)

S pozdravy Pavel

,+---[ Dne středa 13. březen 2002 16:12 Michal Ludvig napsal(a) ]---+'

--

-[ xpj(at)no!future/cetoraz ]----------------[ xpj3k ]-
-> no!future consulting:  http://www.nofuture.cz