OPRAVA:OZNAMENI: Dalsi seminar z pasma OLS (Ostravske Linuxuve seminare) na VSB-TU Ostrava ( a nejen zde )

Lumír Jasiok Lumir.Jasiok na vsb.cz
Pondělí Březen 18 23:09:13 CET 2002

Omlouvam se, do puvodni zpravy se mi vloudily hned dve chybicky.

Dobry den vsem priznivcum Linuxu.
Dovolte mi, abych Vam oznamil, ze Centrum vypocetni techniky Vysoke
skoly banske - Technicke univerzity Ostrava porada dalsi z pasma
seminaru OLS(Ostravske Linuxove seminare).

(Nedoplnil jsem, ze:
Seminar se kona jiz tento ctvrtek od 17:00 na VSB-TU Ostrava - a doufam,
ze nejen zde)

Na tento mesic jsme pripravili pomerne zasadni novinku a tou je zive
audio i video vysilani z prubehu seminare v Ostrave. Diky tomuto
vysilani budou moci sledovat seminar i ti zajemci, kteri nemuzou byt
pritomni primo v Ostrave.

Vzhledem k ohlasu na debatu, ktera probehla v ramci zasedani CZLUGu na
linuxovem vikendu v Praze pevne verim, ze se podari realizovat jakousi
ceskou e-ucebnu, kdy bude moci prednasejici byt fyzicky v Brne a divaci
ho budou sledovat v poslucharnach v Ostrave, Praze a na dalsich mistech,
kde se najde dostatek ochotnych lidi, kteri zajisti potrebnou techniku a
pripadne i prednasejici (poud by se chtela prislusna univerzita zapojit
do projektu OLS aktivne).

Chtel bych touto cestou apelovat na vsechny, kteri by se chteli zapojit
do projektu OLS, aby kontaktovali organizatory na adrese:

ols na vsb.cz

Pokud byste byli schopni zajistit potrebnou techniku jiz na ctvrtecni
videoprenos, pak nas prosim kontaktujte IHNED, abychom se mohli domluvit
na podrobnostech.

Samozrejme je dulezita i publicita seminare, proto by bylo nutne
sestavit pozvanku a tu pak vyvesit na prislusne vysoke skole (okoli).
Pokud byste meli zajem, pak bychom vam mohli zaslat TeXovy zdrojak nasi
pozvanky (alespon by byla zachovana jednotnost).

Tento seminar ma byt jakousi zatezkavaci zkouskou, ktera ma otestovat
mozne a odladit pripadne chybicky v organizaci. Pokud by se nam na
pristim seminar podarilo "krizove" propojit vysoke skoly, pak by to bylo
skvele.

Adresa streamu bude zverejnena ve stredu (v linuxove konferenci i na
strankach serveru www.root.cz).

Vysilani je umozneno mimo jine diky CESNETU (www.cesnet.cz).

Jakekoliv pripominky pro organizatory prosim piste na adresu:

ols na vsb.cz

S pozdravem

Lumir Jasiok

--

  Lumír Jasiok      	Student VSB-TU Ostrava
  email:          	Lumir.Jasiok na vsb.cz
  MOTTO: 	 	Unix je user-friendly, ale sve
                	pratele si vybira.