defaultni www browser

Robert smol na students.zcu.cz
Pondělí Březen 18 23:15:35 CET 2002

Zdravim vsechny,

mel bych tri mensi dotazy. Nerad obtezuji tady, ale jiz jsem se zkousel
dotazat na webu, ale ani vlastne nevim jak bych otazku anglicky polozil.

problem a)
        defaultni browser
                mel jsem pouze mozillu, pak jsem pro podporu pluginu
                (flash a java) pro konquerora doinstaloval netscape4.7.
                Bohuzel byl pro mne malo zajimavy a navic v nem byly
                zcela necitelne fonty(stejny problem s Neditem) (hadam
                 ze problem muze byt muj antialiasing v KDE), tak jsem
                jej odinstaloval. No ale nyni se mi programy snazi spustit
                netscape a ja uz nevim jak zpet nastavit mozillu. Zkousel
                jsem udelat link
                        ln /usr/local/mozilla/mozilla /usr/bin/netscape
                ale to nepomohlo (no vlastne se mi ta mozilla ani nepustila).
problem b)
        joystick USB
                ne a ne zkalibrovat USB joystick, porad se to nastavuje a
                chova jako analogovy ovladac, takze se chova dost divne.
                Pro osy by mi stacilo -1,0,1, ale mne to lita do vselijakych
                hodnot

problem c)
        auto.ftp
                nedavno jsem nainstaloval automounter+ftpfs (super vec),
                bohuzel obcas se mi adresar primounti s pohodovymi pravy
                pro usera a obcas tak ze to lze cist jen jako root.

Mnohokrat dekuji

--
smol na students.zcu.cz