ipchains -l (log) davaji vystup na konzoli

Michal Vymazal gandalf na mbox.vol.cz
Úterý Březen 19 09:08:24 CET 2002

Zdravim vsechny
Zrejme uz to sem posilal kolega, ja jeste doplnim.
Mam tu takovy poubem.
Ma me tu jeden debian server (woody) a v nem bezi paketovy filtr na
bazi ipchains. Jednim z parametru pro ipchains je i -l (log), ktery ale
krome zapisu do /var/log/messages vypise i logovany paket na mistni
(lokalni) konzoli, tedy na vsechny mistni konzole. Na vzdalenou konzoli
to nevypise (skrze ssh). Ten vystup na mistni konzoli je dosti
nezadouci a chteli bychom jej "nasmerovat" treba na /dev/tty2 (jen na
jednu mistni konzoli)

Nemuzete nekdo poradit, kde je zakopany pes? Podotykam, ze syslog bezi
a skupina kern* by se mela logovat do souboru (to jaksi nedela).
Podezirame z toho primo ipchains, ale nevime, kde hledat.
Diky za kazde nakopnuti ................

--
Michal Vymazal
Office computer