OT: Hospoda - Ceske Budejovice

Petr Kadlec petr.kadlec na gin.cz
Úterý Březen 19 09:14:46 CET 2002

On Thu, 14 Mar 2002, Miroslav Zidek wrote:

> Nejsem sice primo z Budejc, ale jinak jsem pro.

Panove ja jsem sice take pro, ale navrhuju pro tento ucel zridit jiny
informacni zdroj, nez je tato konference a neobtezovat ostatni uzivatele.
Pokud o to bude zajem tak mi napiste, zridim za timto ucelem
pro budejovickou komunutu nejakou echomailovou konferu.

	k.

--

 ( IPEX a.s.    /  GIN internet communications )
  Petr Kadlec      Chief of Network Development

  Office : Siroka 37,  Ceske Budejovice,  37001
  Tel.   : +420-38-635 75 94   +420-606-752-000
  Email  : petr.kadlec na gin.cz http://www.gin.cz