hp omnibook XE3 a int. sietova karta

Cigas Marian hw1 na AURUS.SK
Úterý Březen 19 11:00:00 CET 2002

Nakoniec som to vyriesil obklukou. Zobral som e100.c a e100.h subor z jadra
2.4.2-2, nakopiroval do  adresara s novym jadrom do podadresara drivers/net
pod nazvom eepro100.c a eepro100.h a tam sa mi z nich skompiloval modul
eeppro100.o. Teraz mi uz siet chodi.
Problem bol, ze pokial som ich tam skopiroval pod povodnymi nazvami,
neskompilovalo sa mi z nich nic. Prave to som potreboval poradit, ako linux
prinutim, aby mi skompiloval modul zo suborov .c a .h.

maro