Kdy bude StarOffice|OpenOffice mene narocnejsi na pamet?

Pavel ŠVARC stefan.samecek na volny.cz
Úterý Březen 19 11:27:00 CET 2002

Michal Vymazal wrote:

> Ja bych nerekl, ze StarOffice je win native. StarOffice je postaven na
> Java Virtual Machine a puvodne bezel jen na Solarisu. Tehdy to jeste
> vyrabela firma Star Division, ci tak nejak, kterou Sun koupil. Kazdopadne,
> StarOffice nepouziva wine, ani jakekoliv win knihovny. To si muzete
> odzkouset. Otazka zni, kdo a kdy tu Java Virtual Machine odpare z
> OpenOffice.
no nevím pokud si spustím OpenOffice žádný java proces neběží kde berete
jistotu že je to založeno na JVM ??? Běží to i v případě že přejmenuju
všechny odresáře s JVM :O))) takže to asi nebude tak horké. Navíc při
instalaci se na JAVU ptá ale nevyžaduje jí. O tom jestli je to na win to
nevím to je otázka pro jiné, já pouze říkám že JAVU to na něco používá ale
pro normální běh opravdu ne.

Stefan