Fullscreen LCD na HP omnibook XE3 v textovom rezime

Cigas Marian hw1 na AURUS.SK
Úterý Březen 19 12:40:20 CET 2002

Laborujem teraz s parametrom vga=791 (ktory som vycital niekde na internete)
v lilo.conf. V povodnej instalacii s jadrom 2.4.2-2 mi to natiahne obraz na
celu plochu LCD (1024×768), ked spustim nove jadro 2.4.6, tento parameter mi
ignoruje, obraz mam len v strede LCD a okolo cierne okraje a neviem pris na
to, v com je problem.
V biose notebooku nejde nastavit roztiahnutie obrazu na celu plochu.

boot=/dev/hda
map=/boot/map
install=/boot/boot.b
prompt
timeout=250
message=/boot/message
linear
default=linux.246
image=/boot/vmlinuz-2.4.2-2
	label=linux.242
	read-only
	root=/dev/hda3
	vga=791
	append="hdc=ide-scsi"
image=/boot/bzImage246
	label=linux.246
	read-only
	root=/dev/hda3
	vga=791
	append="hdc=ide-scsi"
other=/dev/hda2
	label=Windows
	table=/dev/hda

Druhy problem (vedlajsi) je, ze ked sa pokusim spustit x-windows, nabehne mi
asi na 1s skor-plocha, ta sa potom smerom zhora nadol zotrie a ostane mi len
cierny display. Driver som pouzil i810 a v /etc/X11/XF86Config-4 mam
nastavene podla jedneho popisu z internetu toto:
Section "Device"
	Identifier "Intel 810"
	Driver "vesa"
	BoardName "Unknown"