synchronizace palma s PC pres infraport

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Březen 19 13:45:54 CET 2002

Jiri Chaloupka wrote:
: Zdravim,
: jelikoz jsem zde neuspes s poptavkou po nekom, kdo by mi za uplatu rozchodil
: synchronizaci s palmem pres usb, zkusim jinak :-)
:
: Predstava je takova, ze bych poridil externi infraport, nejlepe na usb, pres
: ktery bych synchronizoval palma s desktopem, nejspise s jpilotem.
:
: Otazka zni, zda to chodi, nerad bych po te, co dam 2 tis. Kc za infraport,
: zjistil, ze to nejde, podobne jako nejde synchronizovat jpilot pres usb.
: Mate to nekdo rozchozene?

	Ja mam rozchozene USB - pouzivam modul visor.o, je treba
pro synchronizaci pouzit coldsync nebo posledni pilot-link z CVS
(jako release to jeste neni, ale ma to byt cislo 0.10.x). Jpilot jsem
nad tim nezkousel.

	Nicmene vyzkousel jsem, ze lze koupit seriovy kabel za cca 800 Kc
(urcite i levneji) a synchronizovat pres seriovou linku. Je to trochu
pomalejsi, ale co uz.

-Y.

\ Death to middle-men that can't do a good job anyway.                     /
/                              (Linus Torvalds about old Linux SCSI layer) \