RE: OT: Ze světa WinXP

Martin Reiser martin.reiser na ixos.de
Úterý Březen 19 14:46:25 CET 2002

presne tak. PGPNET vam bez konfigurace nebo vypnuti zablokuje komunikaci i u
WIn2000.
Takove povrchni soudy, ktere byly predtim vysloveny, neslouzi k nicemu
dobremu.
CO je pravda, ze Win XP jsou
-zrava, (coz se neda rici o Windows 2000)
-fuck off registrace
-jsou tam nejake problemy s jejich bonzactvim na vas, ale nemam v tom uplne
jasno

padat muze na nekompatibilnim hardware jakykoli OS

Martin Reiser

-----Original Message-----
From: Kwolek Michal [mailto:michal.kwolek na cpress.cz]
Sent: Tuesday, March 19, 2002 2:27 PM
To: linux na linux.cz
Subject: Re: OT: Ze světa WinXP

Dobry den

>PGP 7.0.3 pro windows >>> XPéčka zcela odrovná - odejdou veškerá
>síťová  připojení včetně, modemu, isdn a internetu.

Neinstalujte si soucast PGPnet. Je to jakysi security driver pro
zabezpecenou komunikaci po siti a ten ve win XP vubec nefunguje
optimalne (to ovsem neni vubec receno, ze to je chyba XP) a navic to
99% lidi nevyuzije a nepotrebuje. Problem je v tom, ze windooze svadi
cloveka ke "klikacimu" pristupu, proste je clovek zvykly "odklikat ty
nesmysly pri instalaci" at uz to bezi. A pak si nevsimne ktere
vsechny soucasti se mu tam instaluji a dialogu, ve kterem se vybira
ktere adaptery se budou zabezpecovat, ten take ignoruji. A soubory
Readme se nectou uz vubec. Neni to nahodou i Vas pripad? (pokud si
PGPnet instalujete zamerne tak mi prominte) Nastesti XP podporuje
rollback takze si vse muzete vratit do puvodniho stavu behem 2 minut.

S win2k a WinXP delam v praci a musim uznat, ze 2k+SP2 je vyladenejsi
nez XP a take trochu mene narocny na hardware. A take je casove
narocne proklikat se k tomu aby to vypadalo jao OS a ne hracka pro
deti v predskolnim veku. Ale problemy s vetsi padavosti software tady
nemame (cti: vse pada zhruba stejne jakv v XP tak 2k).

>Pokud do WinXP nahrajete originál drivery od Matroxe pro Matrox
>Millenium G200...
To bude zrejme chyba driveru.

>* Dokonce se mi podařilo zaseknout XPéčka na tvrdý reset jejich
>samotným "find filem" ;-)
Muzete napsat jak?

S pozdravy

Michal Kwolek