synchronizace palma s PC pres infraport

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Březen 19 18:52:22 CET 2002

Jiri Chaloupka wrote:
:
: > 	Ja mam rozchozene USB - pouzivam modul visor.o, je treba
: > pro synchronizaci pouzit coldsync nebo posledni pilot-link z CVS
: > (jako release to jeste neni, ale ma to byt cislo 0.10.x). Jpilot jsem
: > nad tim nezkousel.
:
: Trochu jsem si s Coldsyncem zkousel hrat, nedari se... Jak to linkujete?
: kdyz dam inicializovat podle manualu, dostanu:
: coldsync -mI -d /dev/ugen0
: Error: Unknown facility "/dev/ugen0".
: Error: Can't open "/dev/palm".
: open: není souborem ani adresářem
: Error: Can't open connection.
:
: Muj SuSE zarizeni ugen0 nezna. Nenajde ani, pokud dam to co ma v dev, napr.
: /dev/ttyUSB1 atd.
: Pritom mys na usb pracuje...

	To /dev/ugen0 je nejaka vec z FreeBSD. Pod Linuxem se /dev/ttyUSB1
tvari jako normalni seriove zarizeni, cili moje ~/.coldsyncrc vypada
stejne jako pro seriovou linku. Momentalne nemam u sebe stroj s USB, takze
nemuzu poslat presny obsah.

: S cim to dale na pc spracovavate?
:
	Ja momentalne pouzivam pilot-link z CVS a jpilot (ale nad seriovym
kabelem) a doma pilot-link z CVS bez dalsich aplikaci (jen proto, ze jsem
se k vyzkouseni jpilota jeste nedostal.

	Coldsync jsem samostatne zkousel, zrejme jde prelozit jpilot
tak aby s nim fungoval, ale tohle jsem neoveroval.

-Y.

\ Death to middle-men that can't do a good job anyway.                     /
/                              (Linus Torvalds about old Linux SCSI layer) \