Mandrake 8.2

Miroslav Petricek mirek na petricek.cz
Úterý Březen 19 21:49:14 CET 2002

On Tue, Mar 19, 2002 at 08:57:47PM +0100, Liquid wrote:

> Poradte mi jestli je vhodnejsi na nasazeni jako webovej server RedHat nebo
> Mandrake ? Popripade jaka jina distribuce a proc?

Dovedu si predstavit WWW server jak s Red Hatem, tak i Mandrakem. Ale
Red Hat je koncipovan jako univerzalnejsi distribuce, Mandrake se
snazi zase byt vic zaostren na desktopy. Myslim, ze me preference
jsou tim zrejme...

--
/*     Miroslav Petricek           mirek na petricek.cz
       Brno, Czech Rep.        mpetricek na uniscomp.cz