Jde vytvorit shell promennou s pomennym jmenem?

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na centrum.cz
Úterý Březen 19 21:13:40 CET 2002

> Obvykle lze vystacit s promennymi typu pole:
>
> NUM=$1
> SOURCE[$NUM]=20
>
> echo $SOURCE[$NUM]
>
> vice napr. 'man bash' ;)
>
> K.

man bash hovoří o trochu jiné konstrukci, toto by nezbaštil.
Když už, tak
   echo ${SOURCE[$NUM]}
kde $NUM musí být nezáporné číslo.

Jinak požadované funkce uložení se dá docílit
   eval SOURCE$NUM=20

Může tak vzniknout docela hezké asociativní pole, protože $NUM nemusí
být číslo. Nepřišel jsem ale na to, jak jednotlivé položky tohoto pole
zpřístupnit, pokud neznám indexy (kromě "echo $SOURCE<tab>")

Bye Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal
http://www.hoteldrnholec.cz