Kdy bude StarOffice|OpenOffice mene narocnejsi na pamet?

Martin Kamín martinkamin na quick.cz
Středa Březen 20 00:34:58 CET 2002

> Ja ti jen reknu svuj nazor.
> prezentacni nastroj - powerpoint dela brakove prezentace.
> takze generovat slajdy v postscriptu apod.

Prosim? Nespadl jsi z mesice? Az mi prosim ukazes, ze za 30 minut
vytvoris 30 strankovou prezentaci, kde bude na kazde strance jiny obrazek
umisteny kam chci, a budou to GIFy, JPGy a sloupcove grafy z tabulkoveho
kalkulatoru - poletim na mesic se to naucit. A -prosim- nechte toho
vecneho zatracovani programu od MS. Neslouzi to ani linuxove komunite,
ani nikomu... Opravdu.

> To muzes pomoci hodne nastroju - tex apod.

HA :) opravdu usmevne, umistit obrazek kam chci a zmenit jeho velikost
tak, jak chci, je nekonecny proces, preklad, kuk, aha 2 mm doleva,
preklad, kuk, aha, 12 mm nahoru, preklad - bezte prosim nekam!!! Preci mi
nechces namluvit, ze pro tvorbu prezentaci mam pouzivat TeX?

> kreslici program - rastrovy gimp nebo treba corel photopaint.
> gimp je dobry.

Znam, je dobry, sikovny, rychly. Pouzivam casto, diky za doporuceni.

> vektorovy - je to vseobecne zatim problem - nejlepsi je se podivat na
> root.cz - na serii clanku o grafice vs unix - tak toho je dost.

Jasne, ale prosim - NIC neni alespon trosku tak dobre jako vektorove
malovatko ve StarOffice. NENI - udelej mi v nich prostorovy objekt,
vyexportuj jen oznacene casti vykresu...

> tabulkovy kalkulator - zase imho docela silena vec nekdy uplne
> zbytecna.

Zbytecna je mozna pro tebe, ja psal, ze jej potrebuji, takze JE nebo NENI
pro Linux? :)

> tabulkovych kalkulatoru samostatne par je.

Jsou, ale HODNE spatne, umi odkazy z bunky do dokumentu nebo na web?, umi
desitky formatu bunky?, umi grafy?, umi propojit s DB?, umi generovat
XLS?.... Stokrat opakovane akce, kazdy den, kazdym uzivatelem.

> Ja to resim tak, ze si napisu textovy soubor a spracovavam ho skriptem
> a pak davam vystup treba do gnuplotu na grafy.

HRUZA :((( To preci nemuzes byt efektivni.

> Pro jine lidi je potreba nejake graficke udelatko. Takze:
> - siag office
> - koffice
> - abiword {word} + gnumeric tusim.
> atd.
> gtk treba ma primo ruzne programatorkse udelatka pro takovehle
> aplikace - pro navrh.

> Takze skoda je mozna neco mozna neco ne.

> proti je pouze to, ze nektere veci by potrebovaly programatory a aby
> se to dodelalo.

SOUHLASIM s timto 100%... Bohuzel.

> V konfere jsou takovehle tema dost flame :o)

At si jsou klidne flame :), to je problem tech, kteri neumi odpovidat
věcně.
Martin K.