Mozilla 0.9.9, jede vam Ebanka?, jak vypnout antialiasing?

Středa Březen 20 08:30:04 CET 2002

berushka napsal:
> nnc> Chtel bych se zptat jestli vam jede Ebanka v Mozille 0.9.9,
> nnc> mi ne, ve verzich 0.9.7 a 0.9.8 mi jela. Ze by se opakoval

no, ono po vyjiti 0.9.7 programatozi eBanky opravili vstupni stranku, aby
chodila s mozillou, takze funguje i .5 a .6

> nnc> problem, ktery byl ve verzich cca 0.9.5 a 0.9.6?
>
> Ted jsem to zkousel a nejede. Predtim jsem to ani nezkousel, protoze
> na root.cz psali, ze to nefunguje. A maji pravdu :-(

ale vcera jsem zkousel nightly z 18.3. a zase to chodi. Nevim, nejak na
stridacku to rozdrbavaji a opravuji

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<woot> "What do you mean it's not packaged in Debian?"