poskozene prilohy e-mailu

Martin Reiser martin.reiser na ixos.de
Středa Březen 20 09:19:05 CET 2002

No outlook express je nejvetsi prznic. Takovy shit se jen tak nevidi.
Outlook v kombinaci se sendmailem 8.10 a vyse - IMHO bez problemu.
sendmail 8.9.x ma nejake chybky v kodovani MIME, ale neprojevi se to pri
posilani outlook-sendmail-sendmail-outlook.

Martin Reiser

Jirka 'Eagle' Novak wrote:
> nekolik let nam u zakaznika bezi linuxovy server (+ sendmail). Asi pred
> tremi tydny nam ohlasil, ze kdyz odesila e-mail s prilohou (typicky
> *.xls), adresatovi dojde priloha poskozena. Ale pokud to posle z domova
> napr. pres Quick, tak to dojde spravne. Rikal jsem si, ze problem bude v
> "nasem" serveru.
>
> Nemate nekdo nejaky napad, na co bych se mel podivat? Uz nevim, ceho se
> chytit.

Bylo by dobre vedet, co je po ceste:
1) jakym klientem to posila,
2) co to mate sendmail,
3) co je za dalsi mailery po ceste,
4) cim to cte stezujici si prijemnce.

Treba vim, ze pokud je odesilatel Outlook plnej nebo Express a jde
to na Lotusy nebo cc, tak to zprzni prilohy, pokud se pouzije NN
nebo Internet Mail, tak je to OK.