Kdy bude StarOffice|OpenOffice mene narocnejsi na pamet

Jiří Hubka milamber na vakna.cz
Středa Březen 20 09:38:48 CET 2002

Tedy slysel jsem tu spoustu blabolu,
a srovnavani starymy Win98 s dnesnim KDE, ...., ... ,
o tom, ze tu neni zadny slusny kancelarsky balik.

Na ty to, no .... to je jedno (asi pitomosti) bych asi vzkazal,
ze neni zdaleka jen OpenOffice ale taky HancomOffice
(doporucuji zkusit) a spousta dalsich Ofiicu (seznamek klidne zaslu).
Nebo napriklad Corel Office ktery pouzivam (fakt jsem si ho koupil a
nefnukam ze se zato plati) ktery obsahuje dosud neprekonany tabulkac
Quatro Pro nebo skveli WordPerfect i prezentacni prog (vse mi slouzi
bez jakych koliv problemu). Kvicet tu, ze SO uz neni zadarmo a proto
je nanic je take uplne zcestne (MS Office je prece zdarma, ze :).

Pokud tvrdite, ze Linux neni nenarocny protoze Mozila, SO ...... no
tak jste tady spatne.
Vysvetlivky pro 'stale' nechapajici (klasicka omacka):
"Linux je volně šiřitelnou implementací unixového jádra, jakožto nejnižší
úrovně operačního systému. Protože se Linux nechal inspirovat systémem Unix,
jsou jejich problémy podobné. Ve skutečnosti je možné takřka všechny programy
napsané pro Unix přeložit a spustit také pod Linuxem. Pod Linuxem může také
beze změn běžet mnoho komerčních aplikací prodávaných pro komerční verze
Unixu. Linux vytvořil Linus Torvalds na univerzitě v Helsinkách s pomocí
programátorů, kteří spolu vzájemě komunikují prostřednictvím Internetu. Vše
začalo jako koníček inspirovaný systémem Minix (takový malý Unix), ale
postupně se z něj stal kompletní a plnohodnotný systém. Jádro Linuxu
nepoužívá kód AT&T, ani žádný jiný patentovaný kód. "

Tedy LINUX neni Mozilla !

Prominte ale breceni ze na 486 notebooku (nebo P166) nejde
LINUX+KDE a SO,Mozilla je prece uplne MIMO proc ho tam cpete kdyz
Vam tam Windows slapou tak skvele a rychle. Ja sice na windows nepra-
cuji ale kdyz me nekde pujdou lepe proc bych se jim branil, dam je tam a
nebudu tam cpat OS/2, Linux, HP Unix kdyz to neni nutne.

Pokud tu chcete vyvolavat bitvy, tak ztracite cas a kradete nas. Kdy bude SO6
tak rychly ? Zeptejte se u SUNu nebo na openoffice.org . Proc se ptate tady ?
Ptejte se spis takto; Jak ho mam zrychlit ? De to nebo ne?
Vyjste (predpokladam) koupil Win98 OEM za 3800+ MS Ofifce za 18 000,-
a nezbylo Vam na lepsi pocitac. Ja koupil Athlon na 1400 MHz a dal jsem tam
Linux. Co jsem usetril na SoftWare dal jsem do HardWare . Kdo je na tom lip?
No oba, protoze oba mame co jsme chteli a vyhovuje nam to.

Omlouvam se za prikrost ale ty tato diskuze nic neprinesla. Resme problemy
a ptejme se spis jak problemy resit ne proc jsou.