poskozene prilohy e-mailu

Petr Novotny novotni na volny.cz
Středa Březen 20 10:32:43 CET 2002

Dalsi nazor:
Pokud je klient Outlook Express (urcite verze), pak v pripade HTML zprav koduje binarni prilohy
takovym zpusobem, ze klient adresata, pokud to neni taky Outlook ;-), je uz spravne nerozkoduje.
Reseni - nepouzivat HTML zpravy.

"Jirka 'Eagle' Novak" <eagle na unicode.cz> píše v diskusním příspěvku
news:3C983DE7.1020003 na unicode.cz...