Instalace WIN na pocitaci s Linuxem a LILO

Michal Chocholac mch na vosis.cz
Středa Březen 20 11:40:06 CET 2002

Vytvorte si bootavaci disketu pro vas linux. Treba takhle s tim, ze si
patricne upravite sve odlisnosti:

# format diskety
fdformat /dev/fd0h1440

# zapis jadra na disketu
dd if=/boot/vmlinuz of=/dev/fd0 bs=1024

# urceni korenoveho adresare
rdev /dev/fd0 /dev/hda5

# root adresar bude mountovan ro
rdev -R /dev/fd0 1

Po instalaci windowsu nabootujte z te diskety, pripadne upravte
/etc/lilo.conf a pak nainstalujte lilo (/sbin/lilo). No, a bude vymalovano
(pokud jsem na neco nezapomnel, tak v dobrem slova smyslu)! ;o)

Zdravi

--mch

Michal Chocholáč
mch na vosis.cz