OT: Ze světa WinXP

Jaroslav Lukesh lukesh na k-net.cz
Středa Březen 20 11:42:05 CET 2002

| Odesílatel: radek.karaffa na ct.cz
| zatim resim pomoci 3-party SW: XPanti-spy3 & tiny personal firewall

Muzete prosim rozvest ono anti-spy?

Kdesi jsem zaslechl, ze existuje i DRM fix.

Tiny personal firewall a jemu podobné jde oblafnout (pokud nepřistupujete
na TCPIP ale na ovladač síťové karty úplně stejně jako to dělá tiny).

Já například ve firewallu zakázal oba dva IP prostory MS :) no a některé
servery teď prostě nejdou, třeba xoom.com, nbci.com a další.

Sice XPčka nebudu používat ani náhodou, ve firmě prosazuji odklon od MS,
ale zajímá mne to, neboť klenti je chtějí.

		Jaroslav Lukesh
www.k-net.cz  Multimedia, Networking, Communications, terminals, NC, R+D
V amerických věznicích je momentálně přes tisíc lidí zavřených bez soudu
    bez obvinění, bez přístupu k právníkům, bez kontaktu s rodinami,
 v podmínkách víc než stresujících. Jejich jediným proviněním je místo
        jejich narození a jejich příslušnost k určitému etniku.
                            www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=257