RH7.1 ext3 rootfs na LVM

Tom Mazouch mazouch na ica.cz
Středa Březen 20 12:35:03 CET 2002

Zdravim,
  mam problem. Mam $subj a po jedne z uprav (odstraneni puvodniho rootfs
na ext2) se mi nedari nabootovat. Vgscan a vgchange probehne OK (podpora
LVM neni modularni), nacez nasleduje:
VFS: mounted root (ext3 filesystem) readonly.
change_root: old root has d_count=2
Trying to unmount old root... <3>error -16
Change root to /initrd: error -2
Freeing unused kernel memory: ....
Warning: unable to open initial console.
Kernel panic: No init found. Try passing ....

a slus.
Bohuzel nemam rescue disk s podporou LVM, takze krome /boot se k nicemu
nedostanu.
Jadro je 2.4.12ac4 (nebo ac3...?) + pytel patchu.

Poradi nekdo?
1) Mam dojem, ze je neco spatne na initrd (viz ty hlasky), to by spravit
slo.
2) Pokud se budu rypat v initrd, predpokladam, ze by to chtelo nakonec
spustit lilo (aby si zmapovalo ramdisk). OK, ale jak presne (kdyz
budouci / neni vubec primountovanej)? Jaky opsny mu zadat?

Kazdopadne mam pocit, ze toto jsem prehnal a ASAP se vratim k ext2 rootu
na partisne. Ale rad bych se k tomu systemu dostal, mam tam par veci,
ktery bych musel psat znovu.

  TomM