Mozilla 0.9.9, jede vam Ebanka?, jak vypnout antialiasing?

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Březen 20 13:20:01 CET 2002

On 20/03/2002, Jiri Chaloupka wrote:

> Ja to mam opet tak, ze mam jednak nightly build mozilly (obvykle 2 dny
> stary) a pak mozillu 0.98 na ebanku :-(

To uz je ted zbytecne, jak uz tu padlo, minimalne build z 18. 3. se
eBanky bez problemu dostane.

S pozdravem
                        Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vsetci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka