fwd: synchronizace palma s PC pres infraport (fwd)

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Středa Březen 20 13:37:45 CET 2002

----- Forwarded message from Kebert Martin <mkebert na seznam.cz> -----

From: Kebert Martin <mkebert na seznam.cz>
To: pda-l na penguin.cz
Subject: Re: fwd: synchronizace palma s PC pres infraport
Date: Wed, 20 Mar 2002 11:14:55 +0100

> Zdravim,
> jelikoz jsem zde neuspes s poptavkou po nekom, kdo by mi za uplatu
> rozchodil synchronizaci s palmem pres usb, zkusim jinak :-)
>
> Predstava je takova, ze bych poridil externi infraport, nejlepe na usb,
> pres ktery bych synchronizoval palma s desktopem, nejspise s jpilotem.
>
> Otazka zni, zda to chodi, nerad bych po te, co dam 2 tis. Kc za
> infraport, zjistil, ze to nejde, podobne jako nejde synchronizovat
> jpilot pres usb. Mate to nekdo rozchozene?
>
> Dik Chaloupka

Taky zdravim,

a nechcete spis zkusit pilot-link z CVSka ? Protoze s nimi jpilot umi
synchronizovat palma pres USB (mam m500, takze vim o cem mluvim).
 Do te doby jsem delal "sitovou synchronizaci". Spustenej pi-csd a palma jsem
pripojoval pomoci ppp pres /dev/usb/tts/1. Pres infra jsem to zkusil jenom
jednou ( mam takovej ten "IrDA modul" co se pripojuje k zakladni desce) ale
je to pomaly. A navic si tim delam komplikace s LIRC :-)

Takze si stahnete pilot-link z CVSka :
cvs -d :pserver:anonymous na pilot-link.org:/cvs/pilot-link -z3 login
cvs -d :pserver:anonymous na pilot-link.org:/cvs/pilot-link -z3 co pilot-link

Stahnete si J-Pilot :
wget http://www.jpilot.org/jpilot-0.99.2.tar.gz

a muzete kompilovat. Jinak to same vam radi na
http://www.jpilot.org/index.html  u data 31Jan2002.

--
S pozdravem

Kebert Martin <mkebert na seznam.cz>

Nastaveni emailem pda-l-request na penguin.cz

----- End forwarded message -----

--

bye

Vanous
Petr Vanek                       ..... ./\.  ....
Debian GNU Linux                 .. _|\|  |/|_ ..
vanous na penguin.cz                .. \        /...
http://www.penguin.cz/~vanous    ... >______< ...
Angus, Ontario, CA               ...... / .......
Registered linux user #217487