problem s ftp uploadem

Jaroslav Filip filip na mits.cz
Středa Březen 20 16:23:11 CET 2002

Zdravim vsechny!

Mam takovy jeden problem. Mam server RedHat Linux 7.2. Jadro 2.4.9-31. Je zde naiinstalovan ftp klient: ftp-0.17-12 - z distribuce. Tento server slouzi jako firewall a router pro jednu sit s verejnymi adresami a jednu sit s privatnimi (preklad). Pokud se pripojim z tohoto serveru na nejaky ftp server, pak download jde bez problemu ale upload se mi vzdy hned na zacatku zasekne a zustane viset. Pokud se potom na ten ftp server podivam, tak tam vidim ten soubor s nulovou velikosti. Dela mi to i pri vypnutych iptables. Z ostatnich pocitacu za timto serverem mi to jede bez problemu.

Nevite, kde by mohla byt chyba?

S pozdravem Jaroslav Filip

Mgr. Jaroslav Filip                     tel.: 068/5414144
internet administrator                mobil: 0605/287123
Meridian ITS, s.r.o.                   E-mail: filip na mits.cz
Karoliny Svetle 2, Olomouc      ICQ no.: 20517349