Kdy bude StarOffice|OpenOffice mene narocnejsi na pamet?

Oak oak na yo.cz
Středa Březen 20 16:54:44 CET 2002

Dobry den,

účelem mého příspěvku není flamewar, ale drobounká rada a
možná malý názor.

dne 20.03.2002 v 16:11:02 jste napsal(a):

> "Matej Cepl" <ceplma00 na yahoo.com> schrieb im Newsbeitrag
> news:20020320021842.GA4789 na rehor.surfbest.net...

Já prezentace příliš nepotřebuju, ale dělal jsem jednu malou
v KPresenteru (z KOffice) a byl jsem velmi mile překvapen
jeho možnostmi.
Možná nedostihuje ale nestačí na velké prezentační nástroje,
to nedovedu posoudit.

> Ktora verzia? V pomerne aktualnej (presnu by som musel pozriet,
> mam to doma) by grafy mali ist, ale spolahlivo som ich nerozchodil
> ani nahodou.

Toto mě velmi překvapuje. Většinu takových funkcí umí hned několik
spreadheetů*, dokonce bych řekl, že to je celkem samozřejmost. Já
jsem měl spíše problémy s dostatkem matematických funkcí - např. v
KSpreadu mi chyběly i poměrně základní statistické funkce a taková
fft apod. tam není ani náhodou. Proto také používám StarOffice, ale
je zbytečné ho odsuzovat za pomalost, nebo dokonce z toho obviňovat
Linux. SO je holt portovanej a tak bude pomalej i nadále.

*Zmíněný Gnumeric je jedním z nich, ale mě příliš nepadl do ruky vzhledem
ke Gnome orientaci, s čímž mám problémy.

Já věřím v budoucnost KOffice. Pokud se bude i nadále vyvíjet takovým
tempem, pak už příští rok strčí možná strčí všechny ostatní balíky
do kapsy. Uvidíme...

>                                                       Stano

S pozdravem,
Oak