pristup pouze na povolene URL v mozille a NN ?

Michal Ludvig michal-linux na logix.cz
Středa Březen 20 16:09:42 CET 2002

blackbat na email.cz wrote:
> Da se v mozille nebo NN nastavit pristup pouze na
> povolena URL?

Tezko, a pokud ano, tak se to da jiste lehce obejit.

> Jde o linuxovy terminal ve skole, pristup neni pres proxy.

Nainstalujte si proxy (squid) primo na ten linux, nastavte iptables tak,
aby uzivatel co pousti mozillu nemohl primo nikam jinam nez na localhost
na tu proxy a mate vystarano.

 > Povoleny maji byt pouze stranky skol umistene na inetu.

K cemu potom internetove pripojeni mate? Myslite, ze nekoho stranky
jinych skol zajimaji natolik, aby se vyplatilo kvuli tomu mit vyhrazen
zvlastni pocitac? Ani se mi nechce domyslet, ze by to mohl byt jediny
pocitac s pristupem na internet pristupny zakum...

Michal Ludvig