arp who-has

Tomáš Vondra vondra na tesmail.cz
Středa Březen 20 22:52:30 CET 2002

No, je pravda ze na bezdratu nejsem, nicmene nejsem na vyhrazene lince
v pravem slova smyslu. Jsem pripojenej pres kabelovku, takze je asi
mozny ze dostavam pakety od pocitacu na stejnem segmentu.

A jak jsem prave zjistil, tak sice tyhle zpravy (arp who-has) porad
dostavam, ale vsechno (vcetne pingu) chodi jako predtim. Takze to asi
nebude duvod prechoziho problemu...

Tomas