nastaveni leafnode - dotaz

Exghotic exghotic na email.cz
Středa Březen 20 22:13:18 CET 2002

Jestli jsem to spravne pochopil, tak je treba pro chod leafnode mit
spustenej inetd. Bez nej to nejde? zatim jsem ho totiz vubec nepotreboval...
I kdyz ho mam ale spusteny (ADD: nntp proto=tcp, wait.max=0.256
user:group=news.wheel builtin=0 server=/usr/sbin/tcpd --to je OK) tak mi
vzdycky stahne jenom hlavicky do /var/spool/news/leaf.node/groupinfo, ale
prispevky zadny, jak ho k tomu prinutim?

Tohle mi hlasi:

alnagon:~ # fetchnews -vvv
1.9.18: verbosity level is 3
Trying to connect to news.contactel.cz ... connected.
Getting new newsgroups from news.contactel.cz
Read server info from /var/spool/news/leaf.node/news.contactel.cz
Disconnected from news.contactel.cz.
alnagon:~ #

Prosim o pripadnou radu jak dal.. diky exghotic (SuSE 7.2 CZ)