sawfish a prepinani klavesnice

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Čtvrtek Březen 21 09:14:10 CET 2002

On St, 2002-03-20 at 18:43, Jan Provaznik wrote:
> Zdravim
> Podarilo se nekomu vyresit/zprovoznit klavesovou zkratku  pro gkb applet
> v sawfishu? Popripade nevite o jinem zpusobu/appletu, jak prepinat
> klavesnici pomoci klavesove zkratky tak, aby na panelu bylo zobrazeno,
> ktera klavesova mapa je aktivni?
>
> (pouzivam sawfish+gnome z RH7.2 a po stisku shortcutu nastaveneho v gkb
> appletu jej sawfish odchyti, ale nepreda tomu appletu, deje se to jen pod
> sawfishem, pod jinym wm je vse, jak ma byt)

Problem jsem tu jiz zminoval, ale nikdo se s resenim neozval, sawfish
odchytava myslim pouze meta klavesy (napr Shift, Alt, ...) Jinak pokud
se zada zkratka ktera je v sawfish nepouzita, tak to snad pusti.

Ja jsem to zatim vyresil tak, ze mam F11 pro cestinu a F12 pro US
klavesnici, ale cekam, ze to casem nekdo vyresi. Rad bych se vratil k
oblibenemu Shift-Shift.

Treba by pomohlo napsat autorum sawfish, nechcete to udelat? :-)

Pavel

--
Pavel Lisy <pali na tmapy.cz>
T-MAPY spol. s r.o., http://www.tmapy.cz