Cekaci smycky a scheduling

Michal Vanka mv na cue.cz
Čtvrtek Březen 21 13:13:44 CET 2002

Martin `MJ' Mares wrote:

>Zdravim!

>Spravna odpoved (i kdyz ne uplne vzdycky v praxi pouzitelna; proto by bylo
>lepsi, kdybyste se zminil, na co ji potrebujete) je _vubec_ -- v 99% pripadu
>se da pouzit synchronizacni mechanismus, ktery neceka aktivne.
>
>				Have a nice fortnight

Moje predstava je zhruba takova:

while(1) {
    if(je_ten_spravny_cas) {
        delej_neco();
    }
    odevzdej_rizeni_dalsim_procesum();
}

jenom neznam nazev vhodne funkce/vhodneho mechanismu,
jak rict jadru, ze mi muze vzit strojovy cas (jestli je to vubec mozne).
Samozrejme, ze to cele funguje i bez "odevzdej_rizeni_dalsim_procesum()",
az na ty nepekna cisla, ktera mi zobrazuje top.

Michal.