Upgrade php4.0.4 na 4.0.6

Jirka Kosina jikos na jikos.cz
Čtvrtek Březen 21 19:24:04 CET 2002

On Thu, 21 Mar 2002, David Michal wrote:

> Odinstaloval jsem php4.0.4 a nainstaloval php4.0.6, to vse pomoci rpm.
> Pokud vsak pustim test.php, obdrzim presto hlasku ze pouzivam php4.0.4,
> a navic aplikace v php mi jiz nefunguji. Nejaky napad?

Omlouvam se mozna za hloupy dotaz, ale restartoval jste pak apache, ze
ano?

phpinfo() by vam melo rict ktery konfigurak se pouziva, potazmo kde je ten
sdileny modul ktery se pouzva, atd., tak byste z toho mohl vystopovat,
zda-li se skutecne zacalo pouzivat to nove PHP, resp. alespon zjistit, co
se to vlastne pouziva.

--
JiKos.