Re: niektoré prílohy e-mailu neprejdu - trochu dlhšie

Vladimir Rengevic vlado na grafon.sk
Čtvrtek Březen 21 19:53:40 CET 2002

Pekny den,

> ktery

> Nechapem,
> Čo je zle na relayhost=mail.stonline.sk, alebo na mail.stonline.sk
> vseobecne,
> je to predsa smtp mojho ISP, tak vo co go?

Ak so to spravne pochopil odmieta to poslat maily, nie?!
A kedze som mal pocit, ze Vas smtp server je server provaidera
trocha som sa zacudoval, ze ste kompletne tu masinu nahadzovali.
A mal som taky pocit, ze Vas odmieta server mail.stonline.sk???

Takze skuste poslat chybovu hlasku, alebo aspon naznak toho
KTORY server to zahodi, teda komu to Vas klient posiela...
Ono ak Vam tam bezi sendmail tak ho server telecomu zaujima
len vo chvili ak posiela postu niekomu kto ju tam ma. Inak nie.
Ak ho ale pouzivate ako smtp server pre seba (napriklad dial-up)
bude asi pes zakopany tam. Inac maju tam neskutocny bordel,
hlavne bystrica.telecom.sk si robi co len chce! A adresa
postmaster na stonline.sk je asi presmerovana rovno do /dev/null.
Riesil som kopec problemov s tymto serverom a v zivote sa mi odtial
nik neozval. Nakoniec sa to vyriesilo presunom konta do Blavy...

Vlado