PII SAMBA ETH0 down

Jan Nováček Konference na cimboraservis.cz
Čtvrtek Březen 21 22:39:20 CET 2002

Dobrý den,
20. března 2002, 14:04:41, napsal jste:

> [...]
> je to presne Ovislink 8139HTX). Me to dela s kernelem 2.2.X. Jednou za cas
> musim dat ifconfig ethX down ; ifconfig ethX up.

> Vzhledem k tomu, ze se chystam na upgrade, chtel bych se zeptat jestli vas
> problem s Realtek 8139 se projevuje i s nejnovejsim jadrem z RedHat 7.2 updatu
> (popripade jestli jste to zkousel treba s nejakym novym originalnim 2.4.X
> kernelem)?

> V pripade, ze problemy pretrvavaji i se vsemy updaty, budu zjistovat, ktera
> karta umi 100M a v Linuxu chodi bez problemu.

Sitovkou to asi nebylo, zkousel jsem jich vicero vyrobcu. Bez
uspechu. Protoze mi zde nikdo neporadil, koupil jsem nový
board a nyní je vše OK.
Server je u zákazníka a tak nebylo kdy zkouset cim to je...

--
S pozdravem,